Witaj świecie !

Podobno na nowym blogu najtrudniej pisze się pierwszy wpis. Nie wiadomo jeszcze kto będzie czytał ten blog, jaki ktoś lubi styl pisania, czy będzie się podobać czy też nie. Wszystko okaże się w praniu. Też mam obawy, że ten blog zostanie od razu odrzucony przez czytelników. No ale kto nie próbuje…

Ja spróbuję bo w sumie co mi szkodzi? Najwyżej porzucę pisanie po 2-3 wpisach. Mam nadzieję jednak, że coś takiego się nie wydarzy.

Tak więc koniec wstępu i…

Witajcie drodzy czytelnicy !

Pierwszy wpis, więc trzeba opowiedzieć coś o sobie.

Tak więc jestem osobnikiem rasy ludzkiej rodzaju męskiego. Nazwano mnie Mateusz. Od siódmego roku życia jestem zapalonym graczem, wtedy też w moje ręce wpadła pierwsza konsola, mianowicie Amiga 500. Przebyłem niezapomnianą przygodę, od Jaguara XJ220 przez Rick’a Dangerous’a po SuperFrog’a. Od tego czasu chciałem grać. Gry wciągnęły mnie jak nigdy nic innego wcześniej. W SuperFrog’a gram do dzisiaj i ta gra wcale a wcale nie straciła na grywalności 🙂 Kolejną konsolą była tak zwana „gierka telewizyjna”. Żółte kartridże, które potrafiły czasami zmieścić 999,999,999  (:P) gier także zostaną długo w mojej pamięci. Poznałem wtedy co to multiplayer i tryb kooperacji, (wcześniej do Amigi nikogo nie dopuszczałem :P) co prawda był jaki był ale BYŁ i można było grać z przyjaciółmi. Następnym sprzętem do grania był komputer. Można powiedzieć, że był, jest i będzie zawsze dobrym sprzętem do grania. Pierwsze gry, które posiadałem (oprócz sapera i pasjansa) to niesamowicie grywalny Medal of Honor AA, Return to Castle Wolfenstein i Rally Trophy w którą potrafiłem grać niekiedy całe dnie. Długo grałem na tym sprzęcie, wymieniłem w nim zasilacz, kartę graficzną i dołożyłem RAM’u aby jeszcze jako tako nadążał z uruchamianiem w miarę nowych gier. W końcu nadszedł czas, w którym wymiana podzespołów stała się nieopłacalna a wręcz niemożliwa. Nowe chipsety, wejścia PCIe przy kartach graficznych zmusiły mnie do zmiany komputera. Wcześniej zaś udało mi się nabyć wymarzone wcześniej PSP Classic. Piękne czarne PSP nie opuszczało moich rąk przez około 2 lata. Dwa lata temu kupiłem więc nowy komputer. Można powiedzieć, multimedialny kombajn jak na tamte czasy 😛 Teraz też daje radę i nie zamierzam w najbliższym czasie nic w nim wymieniać. W 2009 roku zakupiłem Xboxa 360 Premium i telewizor Full HD 32” od Samsunga. Świetna konsola, świetne exclusivy. Grało mi się na niej naprawdę przednio, grało, ponieważ pół roku temu sprzedałem ją i kupiłem PS3 Slim 250GB. Mam ją do teraz i nie narzekam. Czasami PSN przechodzi jakieś apokalipsy, ale da się to przeżyć 😉

Po krótkim przedstawieniu mojej historii jako gracza pewnie domyślacie się o czym będę tutaj pisał. W pierwszej kolejności będą to tematy o grach, zapowiedzi, recenzje. Wszelakie nowinki techniczne, o których warto wiedzieć. Nie zabraknie też wpisów z życia wziętych. Nie mam jakiejś tematyki prowadzenia bloga, spodziewajcie się więc wpisów dosłownie o wszystkim.

W miarę upływu czasu i możliwości po prawej stronie bloga będę tworzył nowe widgety z ciekawą zawartością. W tej chwili są tam widgety ukazujące Twittera, miejsca, w których możecie mnie znaleźć, okienko z danymi do kontaktu i archiwum wpisów, które mam nadzieję, będzie się powiększać 🙂

To w takim razie tyle na początek. Przekazałem to co miałem przekazać i zapraszam do komentowania 😉

Pozdro i do następnego wpisu !

11 comments on “Witaj świecie !

  1. Nareszcie oficjalnie otwarty 😀 Życzę nie ustającej weny jeżeli chodzi o wpisy i mnóstwa oddanych czytelników (;

  2. Fajnie, że wśród moich znajomych blogi stają się coraz bardziej popularne – to pozytywne zjawisko! Cieszę się, że otworzyłeś bloga. Powodzenia 🙂

      • Zajrzałem na stare śmieci i trafiłem na link do tego bloga. Rozumiem, że przez tych najlepszych masz mnie na myśli?;D Wszyscy mnie powyrzucali ze znajomych chyba tylko daltego, że się nie logowałem. Podczas mojej nieobecności poznałem swoją ukochaną, więc nie żałuję, że olałem gramsajta;]
        Może teraz znów zacznę pisać.
        Pozdrowionka;]

  3. Nie znamy się, ale witam Cię w progach WordPress. 🙂 Ja też, jakiś czas temu, wyniosłem się z gram.pl. Ok, może nie tyle co wyniosłem, ale ograniczyłem tamtejszą aktywność i przestałem traktować swojego gramsajta jako blog.
    Czego mogę Ci życzyć? Przede wszystkim cieszenia się nowym blogiem, jak i miłego pisania. Trzymaj się!

  4. O.o Fryczu. Jak fajnie Cię widzieć, a raczej litery wklepane przez twe ręce na klawiaturze, które magicznie… Dobra. Już. Koniec. Tylko ty mi powiedz jak walnąłeś swój obrazek na blogu. 🙂
    A i dodam Cię do Blogrola, będziesz miał reklamę.

  5. Pingback: 2010 in review. Blog stats. « Frytkasis' Blog

Skomentuj

