GamesCom 2011! Relacja Part 2!

Witam.

Oto obiecana druga część relacji z GamesCom 2011! Zdjęcia tak jak wcześniej, klik i pojawiają się w większej rozdzielczości.

20.08.2011

8.45 15 Minut do otwarcia, tłum jeszcze większy niż wczoraj, ponieważ mamy weekend i dzień wolny od pracy. Nad halami lata różowy sterowiec reklamujący Skyrim! Zastanawiam się ile kasy włożyli producenci, aby rozreklamować swoje produkcje i stoiska… Z pewnością nie było to tylko kilka milionów €.

8.57 Otworzyli wrota. Wiwatujący tłum z okrzykami bojowymi biegnie ile sił w nogach, aby zająć najlepsze miejsca w kolejkach do najlepszych gier. Ja biegnę, czym prędzej do hali gdzie swoje stoiska ma Sony, aby ograć coś szybko na PS Vita. Świetny czas! Jestem 10 w kolejce! Losuje grę 😉 Hmmm Vitrua Tennis 4… Zawsze mogło być gorzej 😛

9.04 PS Vita wita bardzo miłymi paniami hostessami tłumaczącymi jak grać w poszczególne gry, bardzo się cieszę że wszyscy rozmawiają w języku angielskim gdyż po niemiecku nie umiałbym powiedzieć ani słowa. Świetna konsola, udało mi się ograć dwie gry: virtua tenis 4 i jakąś dziwną z dziewczyną i kotem, który potrafi przenosić w stan nieważkości (wtf?!) xD, bardzo miłe panie hostessy…

Samo PS Vita prezentuje się bardzo fajnie, myślałem że będzie znacznie gorzej a tu proszę, dwa małe analogi spisują się rewelacyjnie, ekran dotykowy, większy niż w zwykłym PSP nie jest idealnie gładki tylko lekko chropowaty, co tez jest na plus, niestety nie udało mi się przetestować touchpada, ponieważ nie wylosowałem odpowiedniej gry, która by to akcesorium wykorzystywała. Z pewnością jak wyjdzie i stanieje zawita w mych skromnych progach!

9.25 Deus Ex Human Revolution, wpadłem, bo była krótka kolejka, zagrałem w 3D na PC, i powiem że 3D na PC to nie jest to, co lubię najbardziej, albo koleś mi coś źle ustawił, ponieważ to w ogóle nie działało :/ ogólnie gra będzie niezła, poczekamy na demo, które powinno pojawić się zaraz po zakończeniu targów.

10.43 Kolejka do Metra Last Light, bardzo dobry klimat, stalkerowe lokacje i wrogowie, może okazać się bardzo fajną niedocenioną grą. Widać było że trailer został zrobiony na silniku gry. I niektórym mogło to nie przypaść do gustu. Mnie się podobało i chociaż nie grałem w poprzednią część tym powinienem się zainteresować. Bardzo lubię Stalkera a Metro jest zachowane w podobnych realiach.

12.00 Po drugiej prezentacji Wiedźmina 2 na Xboxa i wersji 2.0 Na PC. Kilka słów po polsku do prezenterów i dostałem plakaty, naklejki i torbę 😉 Ulepszeń w wersji 2.0 będzie wiele, kilka dodatkowych questów i arena do walki z hordami przeciwników to jedne z najważniejszych dodatków. Pojawią się również funkcje społecznościowe, dzięki którym będziemy mogli pochwalić się naszymi zdobyczami i wynikami ze znajomymi na Facebooku.

12.08 Kolejka do Rage, Prey 2. Dużo ludzi zainteresowanych jest nowymi produkcjami Bethesdy. Zobaczymy czy będzie warto. W kolejce dużo ludzi siedzi i gra na iPhonach. Nie wyobrażam sobie stać w takich kolejkach bez smartphona.

12.42 Od prezentacji tych dwóch gier dzieli mnie już tylko godzina stania w kolejce ; D

13.24 coooooraz bliżej weeeeejścia…

14.00 Wbijam, na początek prezentacja gameplayu Preya 2, nie grałem w jedynkę i dwójka mnie jakoś nie zachwyciła ot taki sobie FPP, Rage natomiast zaskoczył mnie pozytywnie, nie oczekiwałem dużo od tej gry a zrobiło się z tego drugie borderlands w gorszej oprawie i z gorszą fabuła. Trzeba będzie to koniecznie przetestować w wolnym czasie, ale szkoda że demo było tak krótkie i niedopracowane. Tekstury wyglądały tak jakby nie mogły się doczytać, jedna wielka rozmazana bitmapa nie przyprawiała o zachwyt. Jeżeli ta gra będzie miała coopa to może powtórzyć sukces pierwszej odsłony kultowego Borderlands. Jeżeli nie, mało kto będzie zainteresowany ta gra.

15.00 2K robi hałas na scenie, stoję w samym środku dzikiego tłumu. W powietrzu latają kości, lodówki, koszulki, stringi i wiele innych. Przy dobrej muzyce i podniecaniu tłumu do walki robi się całkiem ciekawie xD.

ZLAPALEM DWIE KOŚCI Z KOLEKCJONERKI DUKE NUKEMA!!

15.20 Po evencie 2K udaje mi się znaleźć kolejkę do sali kinowej, na której odbędzie się w tych godzinach prezentacja kontynuacji jednej z moich ulubionych gier, mianowicie Borderlands 2 ! Postój w kolejce na prezentację był niewiarygodnie krótki zaledwie pól godziny. 

15.50 Gra jest oszałamiająca! Nowa postać, wrogowie, bronie i lokacje wymiatają! Borderlands jak zwykle porywa gameplayem i klimatem!  Kupuję z miejsca, olewam Rage, albo raczej odkładam na później 😛

Przy wyjściu z prezentacji dostałem kapsel/żeton na zimnego redbulla!

Haha nvidia rozdaje karty graficzne podkręcone przez zotaca, pendrivy i 3d vision! Haha i to praktycznie za nic!

Mały postój przy NCSofcie po dwie nowe torby na artefakty i mała przerwa na posiłek na dworze. 

Dzisiaj jest ogrom ludzi, bardzo mało miejsca.

16.40 Stoisko Sony. Czekam na wolne stanowisko przy Resistance 3, przy okazji dostałem smycz z logo tejże gry.

Gram w Resistance 3 w 3D i powiem wam że bardzo fajny efekt!

Po ograniu dema stwierdzam że jest na co czekać te kilka tygodni. Bardzo fajny gameplay i otoczka graficzna. Nie grałem w poprzednie części i muszę to czym prędzej nadrobić!

Przy wyjściu dostałem bandanę z motywem z Resistance 3!

18.50 Kolejka na Mass Effecta 3 sztucznie i nielegalnie przedłużona przeze mnie, ponieważ czas się kończy i już nie wpuszczają a koniecznie chciałem zagrać w ta grę.

Dostałem dmuchany miecz dragon age xD i kilka dmuchanych mieczy Sheparda xD.

Po ograniu ME3. Mieszane odczucia. Kompletnie nie wiem co myśleć o tej grze. Bardziej rozbudowana od jedynki i dwójki ale dalej nie przekonuje mnie to wszystko.

Plakaty i dmuchane miecze przy wyjściu.

20.25 Koniec trzeciego dnia targów. Darmowa cola przy wyjściu to chyba najlepsza rzecz, jaką teraz organizatorzy mogli zrobić, chwila odpoczynku przy bilboardzie z Battlefielda 3, omówienie dnia, podzielenie się informacjami, kto co dzisiaj robił i zdobył i można ruszać metrem do domu.

Podsumowując dzień cholernie udany. Dzisiaj każdy poszedł w swoją stronę i zobaczył to, co chciał. Elegancko.

Uwaga dzisiaj został osiągnięty limit uczestników. Ponad 63 TYSIĄCE ludzi było na halach. Zablokowano bramki wejściowe, rozdano krzesła i napoje dla oczekujących. W mediach odradzano odwiedzania hal Koelnmesse w sobotnie popołudnie, ponieważ i tak nie można było się tam dostać. 

A tutaj filmik sprzed WEJŚCIA:

Już wiadomo, dlaczego tak trudno było przedostać się z miejsca na miejsce.

21.08.2011

Dzisiaj mało ludzi myślę że nie będę w żadnej kolejce stał dłużej niż półtorej/dwie godziny.

9.05 Po szybkim biegu przez dwie hale wreszcie stoję w kolejce do Modern Warfare 3, zagramy i porównamy z Battlefieldem 3 😉

20 minut w kolejce i po okazaniu dowodu tożsamości mogę wejść do środka.

Haha jeszcze dobrze nie wszedłem a już Staff podchodzi do mnie i mówi abym schował aparat i nie robił zdjęć, po czym kazał mi pokazać galerię czy przypadkiem czegoś nie uwiecznilem… Nie zdążyłem, poza tym nie było czego 😛

Nowe Call od Duty jest bardzo przyjemne, co prawda grałem w hordę, bo tylko ten tryb był dostępny,  ale grało się świetnie z pracownikiem Activision, trochę przedłużyliśmy grę, gdy już wszyscy wyszli, bo nam bardzo dobrze szło ;D. Dalej jest to jednak stary silnik, lekko podkręcony i troszkę dopracowany. Gdyby pokazali demo singla może wszystko wyglądałoby inaczej. Mimo wszystko królem tegorocznych targów jest EA i ich Battlefield 3.

A przy wyjściu co? NAKLEJKA! xD w porównaniu do reszty deweloperów to słabiutko 😛

10.10 Kolejka do Darkaiders 2. Tutaj, chociaż jest licznik i wiadomo za ile się wejdzie. Szybki batonik i w drogę.

10.26 Po prezentacji Darkaiders 2. Trochę im się silnik postarzał, ale gameplay typowego slashera wypadł bardzo ciekawie. Pierwsza część mnie nie zachwyciła, tutaj zainteresował mnie jeździec śmierci i jego możliwości. Z pewnością się zainteresuję.

10.30 Kolejka do Sony, jak tu jest fajnie xD stoję 4 raz xD

Najładniejsze panie ma bezapelacyjnie Razer, Roccat i Kaspersky!! Na kolejnych miejscach World of Tanks, 2K, EA ale tylko przy Need for Speedzie ;D

Sapphire rzuca smyczami, bidonami i freezbee. Mają też podkręcone Radeony do wygrania w quizie.

Wymieniłem żeton 2K na dużego zimnego redbulla! Udało mi się złapać kilka naklejek Bioshocka Infinite.

Cheeseburger…

Event na stoisku World of Tanks! Najpierw dostałem płytą w głowę a później sexy pani rzuciła mi czołg ;D co te panie robiły z koszulkami… To zostawiam dla siebie i kilku zaufanych osób XD.

Event na stoisku 2K. Tym razem koszykarze prezentowali swoje umiejętności. Nie zabrakło oczywiście Roccata i rzucania lodówkami i innymi pierdolami. Złapałem bardzo fajna frotkę 🙂

15.30 Darkness 2. Ta gra jest chooooora xDDD demo było tak bez sensu że aż zagram jak będzie dostępne na PSN xD.

16.00 Idziemy kupować pamiątki. Ekskluzywna smycz, koszulka i futerał na telefon dołączają do kolekcji suwenirów, które będę musiał wysłać pocztą do Polski.

16.30 Zaczyna się pożegnalna impreza 2K. Stoimy w najlepszym miejscu na złapanie czegokolwiek. Co chwila były wynoszone nowe pudła z nowymi gadżetami do rozrzucenia. Lekko ponad 20 dużych pudeł! Zabawa niesamowita :D. Złapałem mnóstwo kości z Duke Nukema, przypinki, karty i popiersie z kolekcjonerki!! Tak dużego eventu na scenie jeszcze nie było ;D Macie krótki filmik prezentujący co działo się na stoisku 2K, możecie mnie nawet spróbować poszukać:

Przechodzimy obok stoiska Capcomu, ktoś rzuca dosyć dużą figurką mecha z Lost planet. Ludzie się o to bili xD dosłownie skakali na osobę, która to złapała przyciskając ją do ziemi i próbując odebrać pamiątkę. Tragedia xD.

17.30 Przechodzimy już po prawie pustych halach. Na ziemi znajdujemy kilka dmuchanych mieczy. Mass effecta. Idziemy do Razera!

Razer tez miał fajną imprezę. Złapałem koszulkę. Mam także czapkę 😉

A tu dziewczyny Razera 😀

Na stanowisku Doty znalazłem przyszywkę i frotkę! Przy okazji dowiedziałem się, że główną nagrodę w mistrzostwach DOTY 2 wygrała drużyna z Ukrainy. Gratuluję miliona (1000000) dolarów nagrody 🙂

18.00 Poszedłem na stoisko Ubi, aby pożegnać się z miłą panią hostessą, z którą rozmawiałem dużo razy grając w Raymana Origins. Zapamiętała mnie :D. Bardzo miło wspominam tą grę.

Ochrona kieruje nas do wyjścia. Nie mamy już tu czego szukać. Ostatnie spojrzenie na wszystkie hale i pożegnanie producentów.

Siedzimy przed koelnmesse i opowiadamy sobie co dzisiaj widzieliśmy przy darmowej Coli z lodem. Czekamy aż cały tłum wyniesie się z hal.

19.10 Zbieramy się do domu.

22.08.2011

13.20 Pobudka!

Nie ma co podsumowywać dni. Cały GamesCom był epicki i koniec. Tego, co się tam działo nie da się opisać słowami to trzeba zobaczyć, poczuć.

To był mój pierwszy, ale przyrzekam że nie ostatni raz na tych targach !!

Dziękuje, pozdrawiam!

Koniec części 2.

Już teraz zapraszam na ostatnią część, która pojawi się tak samo za mniej więcej tydzień. Będą to same fotki ze stoisk i nie tylko.

Zapraszam również do czytania relacji zaprzyjaźnionego Olka B. O tutaj.

Skomentuj

