Pierwsza sesja tematyczna (?)

Jako, że jestem (jeszcze) szczęśliwym studentem WSTI w Katowicach postanowiliśmy razem z kolegą wybrać się w plener na „pro” sesję fotograficzną!

Praktycznie decyzja padła z dnia na dzień. Miejscem, które wybraliśmy był opuszczony szpital psychiatryczny. Tak, dobrze czytacie („artyści” nie są normalni).

Przeraził mnie trochę fakt, że będziemy pracować z modelką. Nigdy wcześniej nie pracowałem z ludźmi, kompletnie nie wiedziałem jak się do tego zabrać i myślałem, że jak zwykle tak się zawstydzę, że odbierze mi mowę i nie będę umiał poradzić sobie z tym zadaniem. Jak mi się to udało możecie sprawdzić i ocenić sami do czego zapraszam.

Miejsce było idealne, klimat, który tam panował był iście wyborny. Skrzypiące podłogi, dziurawy dach, drzwi i okna otwierające się wraz z podmuchami wiatru, kalendarze i naklejki z 95 roku, porozrzucane zdjęcia rentgenowskie i pozbijane lustra w ciemniejszych miejscach powodowały skok adrenaliny. Szkoda, że było trochę zimno…

Modelka poradziła sobie wyśmienicie! Idealnie wpasowała się w klimat miejsca.

Wiem Zuza, że było Ci zimno (za co serdecznie przepraszamy), ale odwaliłaś kawał dobrej roboty i prawdopodobnie pomogłaś dwóm studentom przetoczyć się przez kolejny semestr 🙂

Dość gadania.

Check this out!

 

Modelka: Zuza Schneider

Fotograf 1: Kasia Kridel

Fotograf 2: Miłosz Gierczak

Fotograf 3: Mateusz Frycz

WSZELKIE PRAWA DO ZDJĘĆ ZASTRZEŻONE. CHCESZ JE GDZIEŚ UMIEŚCIĆ, ZAPYTAJ O ZGODĘ!

One comment on “Pierwsza sesja tematyczna (?)

  1. Nie ma się co rozpisywać – gratuluję pierwszej niesamowicie udanej sesji tematycznej!
    Jak wiesz wiele z tych zdjęć to moi personalni faworyci, jednak „banie ryją” w szczególności: 9211, 9396, 9199 i 9063. KOSMOS!

Skomentuj

