MOTOSERCE 2013! Zawiercie – Olsztyn – Częstochowa

Motocykliści już po raz piąty zbierali krew w całej Polsce. Organizowali parady, gry, zabawy, koncerty i inne atrakcje, a to wszystko dla dzieciaków! Po raz kolejny z inicjatywy Motocyklistów zostanie uratowanych kolejnych kilka/-naście/-set (?) najmłodszych istnień!

Organizatorem eventu w Zawierciu był nasz klub motocyklowy Street Beasts Zawiercie. Pokazy ratownictwa medycznego, straży pożarnej, WOPR, policji, walki rycerskie, park linowy, iluzjoniści, dmuchany zamek to tylko część wszystkich atrakcji. Wśród uczestników zbiórki krwi rozlosowane zostały cenne nagrody. Nie zabrakło również parady motocyklowej! Na którą się oczywiście spóźniłem i nic nie zobaczyłem! 😐 Ale spokojnie, wielu uczestników zostało i mogłem podziwiać ich niesamowite maszyny robiąc przy tym setki zdjęć. Przy dźwiękach Toxyny i LikeIt spacerowałem między motocyklami i rozmawiałem z ich właścicielami. Dowiedziałem się, że na dzień następny w Częstochowie odbywa się rozpoczęcie sezonu motocyklowego połączone z akcją Motoserca.

Oczywiście, że musiałem tam być…

Po powrocie do domu znalazłem we wszechwiedzących Internetach informację, że część motocyklistów spotyka się pod zamkiem w Olsztynie i o 10  jadą paradą na Błonia Jasnogórskie. Postanowiłem być tam przed dziewiątą. Udało mi się! Na początku mogłem spokojnie podziwiać i robić zdjęcia motocyklom, ale z minuty na minutę robiło się coraz mniej miejsca, w końcu na parkingu było zbyt tłoczno i motocykliści ustawiali się na polu przed zamkiem. Zacząłem się zastanawiać, skoro to jest tylko część tego co ma być pod Jasną Górą to ile ich będzie na miejscu…

Też się zastanawiacie?

Zobaczcie sami.

Panorama zrobiona o godzinie 10.36, po 12.00 całe Błonia były zajęte 😉

Zapraszam do komentowania.

Pozdrawiam!

3 comments on “MOTOSERCE 2013! Zawiercie – Olsztyn – Częstochowa

Skomentuj

